تبادل لینک
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تبادل لینک

تبادل لینک از چه راهایی به دست میاید و چه میکند !

تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید بک لینک و چه میکند ! اگر می‌خواهید دیگران به شما لینک بدهند ، سایت خوبی داشته باشید . این اصل اول است . هیچ کس به یک سایت در حال ساخت ، یک سایت ناقص ، یک سایت بک لینک شاپ آی آر با صفحه بندی معیوب لینک نمی‌دهد . از این مهمتر باید مطالب خوبی هم در سایت داشته باشید . نوشتن اینکه « قرار است اینجا نظراتم درباره بحران دارفور بنویسم » کسی را ترغیب نمی کند به شما لینک بدهند . اول برای مدتی وبلاگ خوبی بنویسید تا اگر کسی به شما لینک داد مطمئن باشد که خوانندگانش را به جای بدی نفرستاده است . تبلیغاتی نباشید و پاپ آپ باز نکنید .

 

اگر یک سایت تجاری یا یک سایت پر از تبلیغات دارید تبادل لینک از چه راهاییبه دست میاید و چه میکند احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است . بخصوص اگر این دیگران ، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند . بک لینک شاپ آی آر درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از « خارج » کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و . . . بیاورید و هر روز به « دوستان » زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها  بک لینک شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید . بک لینک کار جالبی نیست . تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که از چه کسی درخواست می‌کنید . فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا بک لینک به لینک گرفتن از یک  بک لینک شاپ آی آر سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است

خواص تبادل بک لینک به صفحات داخلی بیرونی

 

دلایل زیادی برای بک لینک عمقی وجود دارند که در ادامه بررسی خواهیم کرد: اعتبار صفحه: بک لینک   اعتبار صفحه اصلی شما با بک لینک های مناسب بالا رفته و موجب بهبود وضعیت شما در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. با این وجود بالا رفتن اعتبار صفحه اصلی به تنهایی اعتبار دامنه شما را افزایش آنچنانی نخواهد داد و نیاز است تا صفحات داخلی سایت نیز اعتبار بالایی داشته باشند. با بک لینک مناسب به صفحات داخلی و افزایش اعتبار آنها اعتبار دامنه شما بک لینک رشد چشمگیری خواهد داشت.

تنوع: اگر شما فرضا 100 بک لینک از سایتهای مختلف به صفحه اصلی خود داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو به شما مشکوک شده و بک لینک های شما را غیرطبیعی تشخیص دهند. این امر موجب اسپم شناخته شدن سایت خواهد شد بخصوص اگر بک لینک ها در زمان کوتاهی بک لینک شاپ آی آر به سایت شما وارد شوند. به همین بک لینک دلیل بهتر است که لینک های ورودی به سایت شما بین صفحات تقسیم شوند تا تنوع مورد نیاز موتور جستجو را دارا باشد. ارتباط موضوعی: فرض کنید که یک بک لینک شاپ آی آر بازدیدکننده از بک لینک شما با “عنوان مقایسه آیفون 4 و گالکسی 3″ به سایت شما وارد شود و لینک به صفحه ای منتهی شود که در آن با اطلاعاتی از تعداد زیادی گوشی های موبایل مواجه شود، بک لینک  به احتمال زیاد از سایت شما خارج شده و ضریب خروج از سایت شما افزایش می یابد و اعتبار سایت شما را کاهش خواهد داد. ولی با هدایت بک لینک به صفحات داخلی و خاص بک لینک میتوانید بیش از پیش توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید. همچنین میتوانید بک لینک هر صفحه را در محیطی مرتبط با موضوع آن قرار دهید.

سئو: زمانیکه تمام بک لینک های خود را به صفحه اصلی وارد کنید حداکثر بک لینک در دو یا سه کلمه پیشرفت تبادل لینک خواهید داشت ولی با استفاده از صفحات داخلی میتوانید تا حد زیادی گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. برای هر کلمه کلیدی شما صفحه مجزایی در نتایج جستجو خواهید داشت و به این ترتیب ضریب خروج سایت شما به  بک لینک شاپ آی آر شدت کاهش می یابد.

منبع:

تبادل لینک

 





:: برچسب‌ها: تبادل لینک , بک لینک , بک لینک ایرانی , بهبود و ارتقا رتبه سایت در الکسا ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: